Wednesday, November 28, 2007

Inlägg från en koja

Sådärja. Då satt man nerkrupen i kojan igen. Bygger mig alltid ett litet mysnäste i soffan så snart K är bortrest och ingen kamrat är med mig.

Ska sätta igång med en budget för resten av löneperioden. Vilket tycks bli en rätt så STENHÅRD budget med min pankhet i åtanke. Julklappar ska pengarna dessutom räcka till?! Vojne...Jag tror mina dagliga besök på Pressbyrån är finito om jag ska klara detta. Avskyr att behöva laga mat hemma och ta med mig matlåda. Bök, stök och disk, fy.

Visade sig vara lättare sagt än gjort att boka in julbord i centrala Sthlm i sista minuten. Åh, jag måste hitta platser någonstans! Har kanske en restaurang på G, han skulle maila mig imorgon.

Angående datatentan i måndags skulle man under dagen få ett mail av läraren om man måste göra omtenta. Har nervöst gått in och kollat mailen hela dagen lång. Tycker att jag borde kunna andas ut nu eftersom jag inte fått något meddelande än...

En dag närmare hemfärd och jul - UNDERBART!!! Har verkligen fått julkänsla nu, det är KALLT ute, is på marken och vitt lite varstans :)

No comments: