Thursday, November 22, 2007

Trist

Haft en lång dag. Tråkig dessutom.

Hade först föreläsning i Uppsala, genomgång inför måndagens tenta. Känns lugnt. Är ett dataprogram som vi lärt oss.

Gick direkt till jobbet där jag stannade tills kvällen. Puuhh...Är så less nu på att jobba. Och med den inställningen blir det inte direkt lättare. Som tur var hade vi i alla fall teammöte där det bjöds på fika, dagens höjdpunkt :) Fick dåligt samvete efteråt i och för sig för alla kakor som liksom flög in i min mun, men jag rättfärdigar mitt beteende med att det var så sjukt tråkigt. Något roligt måste jag ha. Tur jag har pappa också i samma bank som jag kan maila med.

Keba är sjukling :( Önskar han var hemma så jag kunde ta hand om honom...Hoppas han är feberfri imorgon eftersom de har premiär då i Lidköping. LYCKA TILL darling!

Sitter hos brorsan och svägerskan nu, sover här =) Imorgon har jag tomt i kalendern förutom träning, plugg, gå på stan, luncha med brorsan...bara roliga saker. Sov sött!

DAGENS JULFÖRBEREDANDE: Åt tomtegröt till middag. Mums!

No comments: