Saturday, November 24, 2007

Dold blogg!

Någon har stoppat i sig en rulle med center till lunch. Detta är helt och hållet Saras fel. Skämmes! Till efterrätt intogs hårdbröd med smör.

Vill passa på att tipsa om en ny blogg, har tyvärr ingen länk då den infinner sig i kommentatorsfältet hos min, Chris, Mys och Josefins blogg. Bloggaren är Tomteblosset som på ett smart sätt snyltar sig in hos andra utan att behöva känna någon press att blogga regelbundet, hon slipper ansvaret helt enkelt. En s.k. minibloggare.

Nu ska jag rulta mig iväg. Hörs imorgon!

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAAH...duuu e ju alltför rolig =)kan du inte försöka fixa en länk till min mini-blogg ;) Din lunch låter ju smarrig, blev choklad till lunch för mig idag me oooops!!!Å nu bakar my chokladtårta MUMS!!Ha så skoj ikväll, =( synd att du inte kunde sova inatt, kanske var det sushin som vakna till liv i magen hihi PUSSS ses snart!

Anonymous said...

HELT RATT JOSSAN!!!! Klart vi ska satta press pa kvinnan! Snart flyttar hon till L.A sa om inte innan sa har hon iaf saker att skriva om da!!! det ska jag se till...i mitt hus slapps ingen in som inte har en blogg, mohahahaha!!!!