Thursday, November 15, 2007

Påpälsat skrattmys :)

Tillbaka i soffan. Har haft återkommande anfall av yrsel de senaste veckorna, lite oroväckande. Syster Sara, är det farligt?

Mötet gick bra även om flams var ett genomgående tema. Klart är i alla fall att mina teamkamrater tar vårt kommande framträdande ytterst seriöst, och det är skönt. Inget fjams här inte.

Har jobbat igår samt hela dagen idag och har därmed fått mer än nog av veckans bankdos. Tog en övernattning i Uppsala, passade på att mysa med bästisen. Tyvärr förefaller det sig så att det är mycket kallt i hennes lägenhet. Outhärdligt kallt. Får pälsa på mig till det yttersta. Det gäller bara mig dock. Medan jag går omkring med tjockstrumpor, koftor och filt svassar hon runt i linne och småbyxor. Typ. Haha.

Ännu en smärre nackdel är att hennes säng inte är den breda varianten. Vi sover skavfötters. Skrattade så jag fick ont i magen igår. Låg i sängen och kunde knappt röra mig utan att mitt lager av tre täcken och två filtar skulle ramla av mig. Hahahaha. Vaknar varje morgon med världens dåligaste samvete då risken är rätt så stor att jag fightats under natten, stackars Elin. Snart blir det nog luftmadrassen för min del, eller hur? ;)

Snart bara en månad tills det är dags att åka hem över jul. LÄNGTAR!!!

No comments: