Tuesday, November 13, 2007

Läs helst inte - jobbigt mkt klagomål

Ligger inte på topp just nu. Mår illa av trötthet och fick dessutom en synstörning för en stund sedan, vilket jag brukar få innan migränanfall. Vill bara sova just nu men vette tusan när jag ska hinna plugga då, har tenta på måndag och inte ens läst en av minst fyra böcker. Förresten, HAR bara två av böckerna. Dilemma...

Såg idag i spegeln att jag fått tillbaka min fläck på huvudet. Tappar mer hår när jag är stressad och på just den fläcken blir det bara fjun kvar.

Var i skolan idag som vanligt. Sömnbrist gör en verkligen korkad. Får helt enkelt inte in i skallen de simplaste saker. Ännu mindre kan jag komma ihåg någonting.

Nu börjar tentaskriket, det sedvanliga klockan tio...Jag skriker inombords istället.

However. Min step idag kändes inte så bra, en av de gånger då det bara känns...tomt. Vickade sedan på en dansklass, nervöst innan. Men deltagarnas leenden lugnade mig :) Och det var FANTASTISKT roligt! Jag blir så LYCKLIG när deltagarna verkar tycka det är kul, när de ler glatt och när de showar loss. Hade mina nya skor och var så inne i dansen att jag först efter kände skavsåren. Hade fått blodfläckar på skorna, nice.

Nej vet ni vad, jag tror jag hoppar in i duschen och försöker sova sedan. Lär inte hända då jag har en oförklarlig men djup motsättning inom mig inför detta att somna på kvällen. Jobbigt. Men bättre vara pigg imorgon, kanske kan kliva upp tidigare och plugga. Sov sött vänner!

4 comments:

Anonymous said...

Sötaste vännen, man måste ta hand om sig själv så jag hoppas du ligger till sängs och vilar upp dig nu!!!Duktig som kört dubbla pass, stjärna i kanten..men ta inte på dig för mycket vick i stressade tider!En sak i taget så brukar det mesta ordna sig, ät sushi och glass med pepsi max till så kanske stressen lindras hihi..snart är det jul iaf, känns tryggt PUSSPUSS min dansande stjärna!

My said...

Jag hoppas verkligen att du slapp den där migränattacken. Jag får också synbortfall innan det bryter ut, inte att leka med.
Kom ihåg att det viktigaste är att må bra. Stora kramar

Josefin said...

Tack älskade vänner! Ni är GULDSTJÄRNOR :)

Josefin said...

Efter regnet kommer solsken =)

Theeeee sun will come out tomorroow lala lalalaaaaa

Puss vännen