Friday, November 30, 2007

Nostalgi

Vaken i min soffa. FAB. Haha.
Jag ger er lite bilder från förra jul och nyår. *längtar*














Det var discotema på nyårsfesten. Guld och glitter!

Den obligatoriska juldagsutgången. Här med mina snygga favoriter :) Mary befinner sig för övrigt i Tailand just nu och glassar. Elin glassar säkert hon med, men i Uppsala ;)














Jag får inte lägga ut bilder på mamma...men jag saknar dig ju! I eftermiddag kommer pappa hit!
Min bullfarmor =) och det finaste paret!
Funderar starkt på att inta en chokladboll till frukost. De ligger ju bara i kylen och skräpar annars...

4 comments:

Anonymous said...

Åååå vad fina pics =) Jag e trött och fryser, trodde jag skulle somna i repan nyss ooops men har nu haft rast i en varm massagestol=) och känner mig piggare, nice!

Anonymous said...

Fresten tycker jag att du ska slå till med en chokladboll till frukost =) skicka hit en också vett ja. . .

Anonymous said...

Åååa jag kommer verkligen sakna familjen Lilja på julafton:o( Det var ju såå mysigt!

Josefin said...

Och vi kommer sakna DIG vår Kakanus & Baktus! Pappa blev besviken när han fick höra att du inte kommer...:( SKYNDA dig till oss på juldagen! Bumselibums :)