Monday, November 19, 2007

Skön känsla

En sten har lättat från min hjärta. Skrev tentan på 45 minuter, sen traskade jag hem med en stor frihetskänsla i hela kroppen. Vet ju inte om jag klarade den men jag tror det. Såg förresten att jag har VG redan på kursen i Uppsala, räcker tydligen med 50 %. Otroligt skönt, då kan man sänka ambitionerna inför den resterande delen.

Keba är på väg hem från en dagstur i Sundsvall, tåget var försenat så han kommer senare ikväll först. Stackarn, pendlar som ett jehu.

Har börjat föreställa mig hemresan över jul i mitt huvud innan jag ska somna, det ger mig ro. Den här hösten har innehållit en massa moment och när allt är avklarat kommer en stor LYCKA att infinna sig hos mig. Finns inget som går upp emot den underbara känslan av att ha jobbat hårt och sedan få sätta sig på tåget hem för många dagar med familj och vänner.

Nu ska jag ladda hem lite julmusik och dona upp lite i bombnedslaget jag orsakat på sistone. Ha en mysig kväll :)

No comments: