Tuesday, November 6, 2007

Allt

Ja ni vänner. Urflippad film. Tyckte ni att filmen Borat höll en låg nivå, checka in The Ten. Haha. Helgalen.

Blev inte mycket till mingel tyvärr, hann just in time till filmens start, körde pass innan. Som återigen var mycket roligt, många där!

Ska se klart Desperate Housewifes, sedan plugga. Har föga hopp om att klara tentan till certifieringen på jobbet imorgon, har pluggat alldeles för lite. Men men, får boka in en ny tid om några dagar.

Just nu är jag mest sugen på att städa fint i hela lägenheten och köpa hem lite småsaker som saknas. Så vårt hem är fulländat på lördag till festen :) Har i varje fall bokat in shopping med bästisen på torsdag. Och på fredag kommer Mariana, weeee! Såå länge sedan vi umgicks.

NU: Plugga ensamt i köket. K har åkt till S-vall för att repa till julgig. Love you stumpen!

3 comments:

Anonymous said...

IN YOU I BELIEVE, det kommer nog gå bättre än du tror imorgon, håller tummarna iaf =) Har oxå druckit första julmusten idag, hihi, syssling från finland va å hälsa på å där finns ju inte julmust så vi va ju tvungna å köpa hem =) får man lyssna på julmusik nu oxå????jaaaaa, det borde vel va okej...FISETA snart, men nu analysera intevjuer till c-uppsats...jippiii PUSS

Josefin said...

Wee vad jag längtar till lördag

Chris said...

jag vill också komma på fest! kan du inte podcasta festen så jag kan se o höra er? =) haha, men jag ska få åka till Eddie så jag är också glad. KUL med nytt dansjobb,grattis grattis! Fota massor på lördag så jag får se! Och du - jag är helt allvarlig när jag säger att vi borde starta ett gym senare! FATTA vilken grej det vore! Och det vore skitkul att bli instruktör för som sagt, man har en del åsikter om vissa som instruerar idag...*host* KRAMAR!!!