Wednesday, November 21, 2007

Sådärbra ikväll

Godkväll!

Lite deppat i lyan just nu, tur jag har mina MSN-favvosar Per och Sara som muntrar upp mig :) Tack fina vänner!

Gymmade och körde en ny dansklass (på ett nytt gym) som gjorde att luften gick ur mig. Fick dessutom extrem magknip mitt under klassen, ville lägga ner allt och kuta till toaletten vilket troligen är strikt förbjudet att göra som instruktör. Så jag höll masken (ja inte bara masken) och körde vidare.

Var en pina att ta mig hem, men det gick, och när jag väl fått i mig middag (favorittortellini!) mådde magen bra.

Nu har jag suttit framför datorn i flera timmar, kanske dags att hoppa in i duschen...Sedan ska jag dricka glögg =) Imorgon blir det heldag i Uppsala igen, skola sedan jobb. Saknar er mina vänner, min familj och min KÄRLEK!

No comments: