Sunday, February 11, 2007

Vaknar med blandade känslor. Underbart med vackert och soligt väder ute, men BLÄÄÄ för att skriva klart uppgiften. Har lixom...fastnat. Mycket. Men jag ska, som jag har gjort hela den senaste veckan efter föreläsningen med en fantastiskt rolig mental coach se POSITIVT på saker. Fungerar faktiskt lysande.

Läste att lärarinnan från igår var blind på ena ögat. Fick lite dåligt samvete för vårt skrattande åt hennes enorma skelande. Men visst var hon lite skum...? Rösten lät som att den tillhörde en 14-årig tjej medan hon själv såg aningens...torftig ut. Anar sympatiröster och fula ankungensyndromet.

Inser att ställer man upp i Melodifestivalen måste man tåla att ens utseende blir synat minst sagt ingående. Jessica hade gått upp i vikt men var lika snygg för det. Kommer Jimmy Jansson någonsin att se ut som en vuxen man? Måste varit svårt att dansa cool-dans i Reginas snögubbedräkter. (Såg dock muchos sköna ut, tänk att ha en sån hemma!)

Gröt och plugg it is NU.

2 comments:

Anonymous said...

HAHA...va du e rolig...proffsbloggare skulle va perfekt yrke för dig *fniss* Jag skrattar fortfarande åt Thomas i sin "rymddräkt" igår. Jag å sara kom fram till att de är tur att man inte är dansare så man slipper stå där med sin ackis-utbildning inför hela Sverige å vara pinsam...
Nu är de plugg som gäller för mig med.
KRAM lillsmurfen (my)

Josefin said...

I KNOW!!! Kan ingen anställa mig som sån? ;) Haha ja det var ju hur kul som helst med thomas å de andra tuffa guysen i sina dräkter. Undra hur trackad han blir på DC =). Ja verkligen tur att vi INTE behöver dansa på melodifestivalen, hua! Stora kramar söta lilla smurfen, snart ska vi till gävle tjoho!