Wednesday, February 21, 2007

KALLT. SÅ. IN. I. H-VETE.

Upptining pågår. Fruktansvärt kallt ute. Helt okej för mig, men kan man inte få en förvarning innan? Är det för mkt begärt? Näe, tänkte väl det.

Och hemma var dörren öppen. Hej Bovar! Välkommen in i mitt hem och sno mina grejer. Jäkla klantar. Nu e jag less. Vill till nya hemmet. Till värme å mys och kärlek.

Nu ska jag skicka in uppgiften, sedan plugga mig till sömns. Fick inte så mkt gjort på jobbet...Gick rasande fort, men så blir det med trevlig arbetskamrat.

Just ja, nu e jag på G. Tränade styrka igår. Känns skönt att vara tillbaka på banan.

2 comments:

HansZett said...

Vart ska du flytta?

Josefin said...

7 minuter bort till brorsans kök :) Tillfällig lösning...(Tror de iaf, Moohahahaha...)Nä men till sommaren iaf. Kram =)