Thursday, February 22, 2007

Lycka är att...

...få krypa ner under ett mysigt täcke efter att ha jobbat natt och traskat hem i iskyla. Med smärtsamt kalla ben. I byxor som alstrar kyla.

Mindre lyckosamt är att jag måste ställa klockan på väckning om en timme. Fy säger jag bara.

Jag HÄGRAR efter tisdag kväll. Då har jag gjort tenta, flyttat och haft show. Pliiiiiiiis ge mig tisdag nu.

Längtar även efter vanlig mat. Inte bara limpa med lätta till alla måltider. Det är en diet jag INTE rekommenderar. De första mackorna var goda. De nuvarande mackorna har tappat stinget.

Nu ska jag sova jävligt effektivt. Kram och godnatt!

2 comments:

Anonymous said...

önskar jag kunde krypa ner i sängen och värma dej saknar dej såå... puss på munnen tillbaka!!!!

Anonymous said...

Prova Bregott :D

och sov gott

(rim haha)