Tuesday, February 20, 2007

Sola I will med nya pengar!

Min Alf e för söt. Han gav mig ett tillskott (måste trott jag svälter ihjäl.) Känner mig genast lite rik. Kanske ska ta och sola min extremt vita kropp?(Får jag det K?) Grymt länge sedan jag solade. Ett tag var jag beroende. Men sen insåg jag att läderlappar inte är snygga så jag slutade.

Förresten: Det går ingen nöd på mig. Så länge jag har råd med Pepsi så e de lugna gatan. Och det har jag =). Vissa kanske prioriterar att köpa mjölk sista dagarna innan lön. Inte jag. Jag köper klänning, läsk och glass. Because I´m worth it.

3 comments:

Anonymous said...

Of course you're worth it darling!!

Vem eee den där alf?

Stor kram, lycka till med allt! Idag blir det semlor :D

Josefin said...

Hej kompis! =) Uppe tidigt du är! Alf e Keba. Keba = Alf. Insåg för en tid sedan att de ser ut som varann. =) Stora kramar tillbaka till dig vännen!

Anonymous said...

puss... du får köpa precis vad du vill för du är värd det min lilla prinsessa;)