Tuesday, February 27, 2007

Träning & baconsnacks

Fotoutställningen fortsätter.

Jag är mätt. Proppmätt. Keba fick klappa mig på ryggen så jag skulle rapa.

Tränade styrka idag. Det gick helt okej, nu ska jag köra stenhårt tills jag e snygg & stark igen. Haha.

Solade för första gången på länge. Blir så extremt rastlös i solariet, börjar räkna ner efter 5 minuter. Men fick tros-streck iaf så nåt resultat fick jag! Hoppas jag inte blir solberoende igen...Skulle va nice om min hakacne blev bättre med solningen...Shit vilket äckligt ord. Hakacne. Ett sätt skulle ju vara att minska chokladintaget, men det känns inte lockande.

Jag och Kebis åt på mysig restaurang. Vi fick baconsnacks. Åt hell med veggo-grejen, så länge jag inte ser köttet så går det bra. *mums* Supergod mat och underbart sällskap. Puss ;) Missade till och med halv D.H., jag e lite stolt över min drastiska reducering av TV-tittande. Fast jag saknar det som attans...Skönt i alla fall att K & jag för en gångs skulle hann göra nåt lite romantiskt.

Har nyss käkat glass (vi slog på stort med Häägen Daaz), så nu e magen full...Fick precis ett mail från en bekant i Mexiko. "Kritvita stränder". Ta mig dit bums!!!

1 comment:

Anonymous said...

ja treviligt värre var det man vill ju passa på och mysa när vi syns så lite...
puss på dej älsklings snuttan.