Tuesday, February 20, 2007

Uppdatering av min tisdag :)

Willkommen =)

Hemma från skolan efter gruppmöte och seminarium. Två bra saker: Läraren var VÄLDIGT tydlig med vad som kommer på tentan. Så nu känns det mkt lugnare på den fronten. Insåg visserligen att jag läst 80 sidor helt i onödan...Typiskt. Självklart försökte vissa utnyttja lärarens snäll- (eller dum-) het till fullo och pressa ut så mkt info som möjligt. Kanske är dags att inse när man läser på högskolenivå att man inte kan få reda på i förväg vilka frågor som kommer på tentan. Och att man ska kunna läsa en hel bok på engelska utan att få läsanvisningar. PUCKO.

Bra sak nummer två: Ska jobba två nätter fr.o.m. inatt. Supernice. Kan plugga på natten, och slipper dessutom dagspasset imorgon. Gillar inte att jobba på dagarna (stressigt) så det passar mig perffa. Kommer va tröttare än en bebis på torsdag men det får jag ta.

Packade ner porslinet inatt. Dvs. spruckna tallrikar från IKEA:s andrahandssortering. Så nu har jag bara en tallrik att äta på.

Nu: SOVA. Sedan träna. Gruvar mig en massa, men det är dags nu. Tiden är inne för mig att bli fast igen. Bokstavligen.

No comments: