Sunday, February 18, 2007

HA! Det funkar!

Inte alls. Går inte att lägga upp bilder som det gick förr. Jag som skulle visa en ny klänning och TRE nya slipsar. Men den gubben gick inte. Är ju å andra sidan ingen modeblogg heller. Skulle så ofta bli beskrivningar av mys-outfits då. Haha..."Stor T-shirt från nians klass med allas namn på, stora lite trasiga mysbyxor med hängröv. Hår i tofs. Glasögon. Iskalla fötter".

Svårt bestämma mig. Köpa pepsi eller inte. Vill ha...men så jobbigt att gå ner och köpa. Dessutom skulle de 20 kronorna utgöra en rätt så kraftig andel av min kvarvarande ekonomi. *oppss...*

JO. Pepsi Max it is. Måste ha det om jag ska klara pluggande av resterande 250 sidor ikväll.

2 comments:

Anonymous said...

Åååå...va roligt..ska du få uppträda ihelgen, va SKOJ =) Du har bokat in den 29:e mars nu va, 18.30 på DC =) Annette börjar med en ny koreografi den dagen hihi, då har vi en chans å hänga me iaf...bäst å börja hårdträna redan nu..HAHA så man slipper skämma ut sig!

Josefin said...

Javisst att springa på löparband inför folk är inte helt fel! Haha...Äh får ju dansa liite iaf =). Yes sir, har skrivit in i kalendern! Men huga jag gruvar mig...jag kommer SUUUUUUUGA FETAST AV ALLA, och dessutom FÅ HÖRA DET!!!