Sunday, February 18, 2007

Glass å daller...åhh...Men jag e glad för det ;)

Nu e jag mätt. Övermätt. Smällde i mig ett helt paket med glass. Det negativa är att pepsin + läsken blev 40 spänn. Ajaj...Det positiva är att det var light-glass och light-läsk =). Verkar bättre att se det ifrån den senare aspekten, så jag gör det. (Aspekt är by the way ett mkt använt ord i min kurs-bok. Nu vet ni.)

Har bloggar kundcenter? Alltså som man kan ringa till. För jag e lite arg nu över att bilder inte går att ladda upp, och när jag är arg brukar jag ringa å skälla. *...hhmmm...*

I veckan ska jag börja gymma igen. Mina armar var slappa som attans. Sen tränade jag en massa styrka, då försvann slappheten. Halleluja! Men.............dallret e tillbaka =(. Blev fruktansvärt uppenbart idag på träningen. Halleluja åt andra hållet. Jag har inte tränat styrka på ett par månader. SKÄMMES!!!

5 comments:

Anonymous said...

Ring å skäll...vi vill ha foton =)

Anonymous said...

Helt allvarligt...vad har Britney gjort =( hon var ju mycket finare i hår..

Josefin said...

Hahahaa.....det kan vi nog alla konstatera att de flesta är snyggare MED ngn typ av hår iaf...Men jag e allvarligt oroad över hennes tillstång, skit i håret men tjejen mår ju inte bra!
=( Skäll, ska bli.

Anonymous said...

jag har tränat idag känns kanonskönt! Nu har vi börjat repen i Borås oxå...Undrar hur vi ska få plats på den lille lille scenen? Jag känner mig stressad! baby flyttar ju till helgen och då måste även jag tränga mig på hos turturs.. Hoppas de går bra vill inte att det ska bli problem i la familja.. Nä nu måste jag gå och repa vidar=/ har rep till 2200 ikväll sen är det middag och plugg som gäller puss puss på dej snuttan

Josefin said...

Min Alf ;) Den sötaste kille man kan ha! Å du...finns det hjärterum så finns det stjärterum. Vi kommer ha så mysigt så tillsammans med los turturs, vi får gömma oss när de blir less. Puss på munnen!