Sunday, February 18, 2007

Britney...ont i hjärtat

Dagen i korthet: Tvättade. Mamma hem =(. Showträning i Sthlm.

Är grymt trött, förstår inte varför. Kanske för att stressen ligger över mig som en tung filt och besudlar mitt state of mind. För mkt att göra i veckan...Jobba, träna till lördag, köra klasser, flytta och framförallt plugga inför tenta. Puh...Bara tanken gör att jag vill lägga mig i sängen med en massa godis och TV-stirrande under en lååång period. (Visserligen är det vad jag alltid drömmer om att få göra.)

Å mobilen dog. Precis när K ringde.

Och har måsta insett nu att Britney faktiskt HAR rakat av sig allt och därmed hissat "jag-har-fått-ett-bryt-så-snälla-hjälp-mig-NU-flaggan. Jag blir uppriktigt ledsen för hennes skull. Men vad tror folk??? Med den bevakningen och pressen skulle vem som helst tappa besinningen. Om jag träffade Brittan skulle hon få en stoooor kram av mig.

No comments: