Saturday, February 17, 2007

Fullspäckad dag...

...trodde jag inte att det skulle bli men det blev det. Var i Sthlm med mamma. Planen var att BARA gå till två ställen, en designklädesaffär för medelålders kvinnor och en fotoutställning på Kulturhuset. Men när väl shoppingbegäret har satts i brand är det svårt att stoppa. (Inte mitt i det här fallet.) Lyckades dock övertala om att det kommersiella inte får ta över det intellektuella (vilket man inbillar sig att man är) så det blev utställning också.

Jag älskar Vero Moda och HM. Jag fick inte shoppa. Hade verkligen lite pengar. Min mamma förstår inte det. Så när jag provade en klänning övertalade hon mig att köpa den. Nu blir det MKT budget fem sista dagarna. Ingen Pepsi Max.

Har iaf mat i kylen. Det är det bästa med föräldrar som hälsar på.

No comments: