Thursday, February 22, 2007

Inne & Ute

Jag ska göra en lista. Min inne- och utelista. Högst egocentrisk, angår alltså bara mig.

INNE: Har träningsvärk i triceps. YES! Älskar träningsvärk. Då vet man att musklerna finns kvar. Och att träningen måste ha funkat. Hoppas jag hinner gymma imorgon...

UTE: Mitt Pepsi Max-beroende. Idag köpte jag två 0,5-liters flaskor. Ibland 1,5-liter. Inge bra. Mest för att det kostar massa pengar. Men jag ska kika på att köpa hem värsta leveransen så jag har ett lager...Fast...då skulle jag nog ligga utslagen i ett hörn efter en vecka pga. koffein- och sötningsmedelsöverdos.

2 comments:

Anonymous said...

ojojoj det finns nog ingen som jobbar lika mycket som du....Saknar dej mest känns som jag skriver och säger det hela tiden, men så är det. Det var ju ett tag sedan vi träffades men turnen gör att det känns mer på något sett. Älskar dej sov sött min lilla kärlek puss

Josefin said...

Du e ju världens sötaste babylove...Ja nu var det längesen man om ett par dagar ses vi, jippijejj!!! Äh, bara just nu det är mycket...jag är grym på att vara latmask oxå minsann! Puss på dig älskling!