Wednesday, February 14, 2007

Går hem nu

Till nät-lös-heten =(. (Va sägs om den särskrivningen farsan?) Ska äta ett paket lila nudlar, kanske piffa till det med kyckling....hmm...näe tror inte det, är så jobbigt att rensa.

Jobba ikväll sedan våldsgästa bror & svägerska på årets mest romantiska dag. Hehehehehe.....här tänker vi inte på andra inte.

Och Brittan....please....come to your senses, det är dags nu faktiskt. Tycker t.o.m. ett hängivet fan.

Saknar DN Debatt kom jag precis på. Har inte tidningen längre så jag hänger inte med i politiken...Jag som var på G där ett tag, hade min karriär utstakad. Saknar argheten över alla kocko människor. Ska skärpa mig.

2 comments:

Anonymous said...

Du e ju bara fööör rolig hihi...ha en UNDERBAR alla hjärtans vännen..STORA KRAMS

Josefin said...

Blogga du med, du skulle va ännu roligare, de e säkert!!! =) Stora kamar å pussar till dig min danssoulie! Snart ska vi leka weehoo =))))