Friday, February 9, 2007

Skitmorgon

Fy å usch. Vaknade först vid sex-tiden av snorighet och ont i halsen. Tog en halstablett som jag till min förvåning hade kvar i munnen när jag vaknade vid nio igen. Scary! Tur den låg där iaf och inte längre ner i gapet. Tjoho! tänkte jag och startade datorn, peppad som få. Men serru nej då, en massa rutor kom upp och jag sa förstås ja till allt, och helt plötsligt funka inte internet.

Fick bryt inombords, massa förkyld PLUS att inte kunna leka med min nya fiiiiina laptop, herrrrreguuud. Fick ringa till Dell Support och det är ju karlagöra så Alf åtog sig jobbet. Sicken tur jag har =) Å nu funkar det halleluja.

Nästa prövning: Hade glömt mitt username till min igårstartade blogg, panik panik och en massa provningar och till sluuuuut gick det. Så nu är allt bra igen!

No comments: