Wednesday, February 14, 2007

Blogg från skolan

Har äntligen hittat ett sätt att hålla mig kvar inom skolans väggar. Internet! Trådlöst nät det är grejer det =). Jag känner mig superhightech. (Stavas det så?) Problemas bara när man ska gå på toaletten vilket jag kom på precis när jag satt på datorn. Får hålla mig helt enkelt. Pajas-nätet funkar inte hemma eftersom switchen får spratt när man byter datorer, jäkla skitgrejer.

Tänk om TV:n oxå pajade hemma, jag skulle göra underverk. Inatt kollade jag på TV till halv 4. Problemet är att jag ständigt upptäcker nya serier att följa. Samt dessa ring-och-gissa-på-världens-lättaste-ord-program som man fastnar vid bara för att man blir så imponerad av hur programledarna kan hålla låda så länge. Sen beslutar man sig efter många våndor att ringa på ordet, och medan signalerna går börjar hjärtat dunka pga. nervositeten och man förbereder sig för vad och hur man ska säga när man vunnit pengarna. Och sen samma snopenhet varje gång när man inte kommer fram. =( En gång fick jag iaf registrera mitt nummer, då var jag så exalterad att jag nästan skrev manus på vad jag skulle säga.

Hade myskväll med bästis igårkväll. Du e bäst, stor kram! =)

1 comment:

HansZett said...

Alltså, vet inte om du fattat det. Men de där "gissa-ordet-tävlingarna" är bara fejk. Det är ett lotteri bara att ringa in, det är en dator som slumpar vilka som kommer fram och inte. Så det enda de vill är att komma åt dina pengar!!! Bojkotta programmen fett!