Thursday, February 22, 2007

Seminarium

Höll mig vaken hela tiden =).

Vi har en bra seminariegrupp, bra blandning av människor. Finns dock alltid undantag. Dryga människa! Så enormt störande...Hela hans person utstrålar "jag är Kung". Grabben borde gå en kurs i ödmjukhet. Jag ber till gudarna att han inte läser till personalvetare, kan aldrig bli bra. Men en karriär som en Hitler-VD kan han nog se fram emot. Grattis!

Är mkt bekymrad över Britney:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1006435,00.html

Att det kan gå så käpprätt åt H. Men herregud kan ingen hjälpa henne? Det är fasen inte så himla lätt alla gånger. Jag är dundersäker på att det kommer ordna upp sig. Och att hon har en lysande comeback framför sig =)

Sova eller inte? Måste nog...men e rädd att försova mig...

No comments: