Tuesday, February 27, 2007

Åhh...

Stor miss av mig. Skulle börja med ny step första mars. Jag trodde det var nästa vecka. Fattas dagar i februari ju! Så min felräkning av dagar tvingar mig att jäkligt snabbt lära in ny koreografi...Jag som har celebert besök på torsdagspasset! Ohoh...

Mina största fans: Dåligt med bloggande imorgon. På löpande band: Jobba, till frissan och få Gabrielle-i-Desperate-Housewifes-frisyr (och gärna hennes andra schyssta attribut också), födelsedagsmiddag hos Elin. Jippi!!!

4 comments:

Anonymous said...

Oki doki =( men de e snällt att du förvarnar om dåligt bloggande haha...så man slipper gå in femtioelva gånger för å se om du kanske skrivit haha!Stackare, tycker synd om dej me ny stepkoreografi...men de kommer ju gå TOPPEN =) för du e en stjärna!Jag, My & Madde va å dansade Latin (blääää riktigt tråkit var de , å inte alls jobbigt..) å sen teamade vi en Afro med Lilla My i publikhavet haha...det var kul iaf men riktigt jobbigt!Skönt att tentan kändes bra..ses snart Stumps..puss natti!

Anonymous said...

Snart e de Gävle-mys =)
/ds

Josefin said...

Inte synd om mig ju!!! Kan bara blama mig själv för min fatala felberäkning av februari-j***a-månad. Å latin va roooligt!!! Plus afro, shit va ni håller igång å shakar! De e toppen girlies ;) Ja i helgen ska det bli myspysigt, lill-smurf numero dos föreslog gå ut och äta! =) Puss å natti.

Anonymous said...

mmmums med middag =) blir toppen ju..