Sunday, February 18, 2007

Grattis måns ;)

Aaaiiight homies....so sorry! Ska ta mig an schlagern...vill först bara förklara mitt icke-kommenterande under kvällen med besök av en som hatar min blogg, en annan som tog datorn i beslag för koll av NHL och en tredje som...hmmm....bara var behagligt följsam =)

Iaf. Dagens festival:

Sämre än vanligt, blev besviken. Inte den där schlagerandan. Varför ska en massa oldiesar var med? Va??? Herregud....borde väl få nån slags tankeställare när man presenteras som en "veteran i sammanhanget som deltagare för 7:e gången". Typ. GE UPP.

Måns lilla gubben, han var bäst och fick min röst. Bra sång, snygg dans, utstrålning, snygg och sist men inte minst charmig som tusan. Och nice låt såklart. Hehe...

Sebastian har aldrig varit min favorit, är för dryg. Men låten var...mkt bra. Så helt klart vann de bästa låtarna, nu kanske gammel-Magnus fattar vinken. You´re out of here!!!

Nanne såg skum ut i fejan. Olika teorier flödade. Tjockare ansikte? Botox? Ansiktslyftning? Behandling? Hon såg iaf ut som en fräsch 30-års-pingla.

Lappskojsen, vad fasen gjorde de där? Uppfyllde väl kvoten för det etniskt blablabla...Sonja försökte med powerballad men kommer inte längre än andra chansen. Om hon e grek så kom vi fram till att greker e snygga. Missmatch: Blä. Not my kind of musik alls. Drömhus (då) var snygg...och låten e nog bra på dansgolvet...

Så.....happy ? ;) Slutligen: VART FASEN E DEN GAMLA HUSKÖREN? Den grymma, karismatiska, härliga huskören. De som är nu...är skuggor i jämförelse.

5 comments:

Anonymous said...

tackar man tackar!!!Endast en äkta bloggare uppfyller sina läsares önskningar hihi...!!!Ja veeeeet WHERE IS THE OLD HUSKÖR =( snyftsnyft....den nya suuuuger...förut kunde man heja på huskören om artisterna sög lixåm..My älskade oxå måns, å ja gilla nanne...grym brutta =) puss

Anonymous said...

Gissa om jag saknar CAROLAHYSTERIN =(

Josefin said...

HAHAHAHAHA....heja på huskören...Va underbart. Ja Carolahysterin saknas MKT men framförallt DIN hysteri hahaha.....=)

Anonymous said...

NÄSTA VECKA får du uppleva MIN hysteri hihi...om de e nån bra me vill säga HAHA...

HansZett said...

Jag var självklart på plats i övik på genrepet. Huskören är kvar fast detta år in disguise, de finns där. Fast utklädda! Titta noga så kommer du att hitta dem :-)

Förövrigt var The Attic feat Therese (det många missar, the attic är själva huvudgruppen och Therese bara glänser på toppen..) OMÖJLIGT att sitta still till den låten! YEAH!