Tuesday, February 27, 2007

Äntligen

är tentan skriven. Kände mig ganska pigg imorse. Tentan var inte som jag trodde, men det kändes bra. Gjorde en kalkyl över antal poäng och jag tycker jag borde få VG. Hoppas bara läraren ser på saken på samma sätt...!

Kom hem och var FRUKTANSVÄRT trött! Helt sjukt! Stackars K, han fick ta emot ett åskmoln. (Har en tendens att bli lite arg när jag e trött.) F´låt ;) Tvättade i alla fall, sen somnade jag i soffan. Framför TV:n, tjoho! Nu ska jag frossa i TV så mycket jag kan.

Och vi klarade besiktningen! Såååå skönt...slipper jag gå dit å skura armen av mig igen. Ska bara hämta dammsugaren som ger en tinnitus och hitta någonstans att dumpa den.

Dagens planer: Skriva en A4 till skolan, träna, sola (fortfarande inte gjort det) och sedan äta ute med Keba. Puss!

No comments: