Monday, February 12, 2007

It´s all about det mentala

Så trots enorm trötthet och en förkylning som vägrar ge med sig gick passet bra, superroligt! =) Man blir så otroligt glad av glada deltagare, ger en styrka. Och jag har verkligen förstått vikten av att peppa sig själv innan, man kan lura sig själv mer än man tror.

Har fortfarande ont i rumpan av sitta-i-sängen-orgien i helgen.

Tunnelbanan i Sthlm. Den är väl för härlig. En sån härlig doft... (Och nej, jag är inte ironisk). Undrar om min beundrande syn på t-banan har att göra med att jag som norrlänning fortfarande nånstans tycker det är coolt? Är rädd att det är så...Pinsamt i såna fall. Hur som helst, varför ska ALLA gå så enormt sakta i den långa tunneln vid T-centralen? Fattar inte folk att oavsett om man har bråttom eller inte så är det ren hyfs att rusa fram där? Uppenbarligen inte. Värst är turisterna med resväskor. Så arroganta. Hate them. De borde bannas från tunneln och hänvisas till leder över marken där de kan bre ut sig bäst de vill.

Nu, cityakuten med popcorn. Popcorn är en underskattad typ av föda.

3 comments:

Anonymous said...

Haha...jag saknar faktiskt oxå tunnelbane-lukten ibland...den är liksom lite exotisk =)

Ps popcorn till middag rules!!!

Anonymous said...

hahahaha...ni e för roliga ni! Låter som att de e dags för er 2 å flytta till stan med den underbara "tunnelbanedoften"...eller va säger ni ;)

Josefin said...

Haha lilla smurfen...tänkte faktiskt på dig när jag skrev det där =). Kanske en affärsidé det där med popcornmiddagar? Snacka om billig mat lixom. Hehehe....mm man vet aldrig med Sthlms-flytt... ;) Puss!