Monday, February 12, 2007

Helg slut =(

Klar! En så fantastisk, underbar och underhållande uppgift. HAHAHAHAHAHAHA nu ska jag glömma den, eller ja, efter seminariet det vill säga. Det värsta är det inte ens var en viktig uppgift, bara en bland alla andra. Kanske fick den sådan stor betydelse i mitt sinne just p.g.a. sin...tristhet. Mkt möjligt. Och varför envisas jag med att alltid lägga så stor vikt på språket? Vem bryr sig? Jo såna som jag och pappa. Språket ÄR viktigast. Kanske ska blir sån där korrigerare? Nej, så heter det ju inte. (Men va heter det då?)

Imorgon: tåg till Uppsala. Jag & Alf får inte träffas på två veckor. =((((( Han ska turnera i de faschionabla städerna Östersund och Borås. Påminde honom om att han inte får bli kär i ngn annan eller träffa groupisar. Hoppas han inte glömmer bort det.

No comments: