Wednesday, February 21, 2007

Laga mat på stenåldersvis

Mikron e borta! Bekymmer...hur ska jag nu laga min mat? Tina kycklingen och värma riset? Eller koka gröten? ÅÅÅÅhhhhh va jobbigt...tar ju minst dubbel så lång tid med spisen.

Och dessutom bara EN tallrik. Får använda, diska, använda, diska, använda...

Här tycker vi inte allllss synd om oss själva. Är bara lite bitter. Jag som inte ens har packat ner allt än. Men det är ju så svårt när jag behöver sakerna samtidigt. *hhmm* Inte lätt =)

Nu ska jag iaf äta (somehow), duscha, klä på mig, sminka etc etc, sedan åka till Sthlm och träna. Efter det jobba. Inatt måste jag vara flitiga Lisa när det gäller plugget.

3 comments:

Anonymous said...

Ååååå har du vart i storstan å tränat idag?Inför lörda eller?Va skoj =)Jag håller oxå på å förfryser i detta kalla land...brrrr!Vet du, nåt jätteskoj hände iskolan idag, såg en kortfilm om psykisk sjukdom å ångest å sånt å så var Maria me..från danscenter haha...de va roligt!!!

Josefin said...

Hahahaha...kul att var associerad till psykisk sjukdom och ångest. Som Maria kommer bli hädanefter =). Men grymt coolt ju! Har hon blivit skådis eller vad? Har nada koll på alla...Puss!

Anonymous said...

HAHAHAHAHA....näää du tror inte hon blitt skådis =) hon pluggar faktiskt oxå ti syrra nu =) De va en gammal film som hon nog helst skulle vilja glömma HAHA...puss!