Friday, February 23, 2007

Sova i omgångar...testing testing

Haha...kom på att jag säger godnatt till mig själv för tredje gången idag.

Jag trodde det skulle gå snabbt att packa ihop mina grejer. Hade FEL. Ååhhhh....alla jäkla småsaker is killing moí.

Har pluggat lite också, känns bättre så fort man får öppna boken.

Imorgon är det CSN och lön, tjoho!!!!!! Äntligen pengar igen. Pengar är för härligt.

Ska bli skönt med helg även om det är fullt upp. Schlager hos Sara, det ska minsann bli en höjdare =)))))) Kanske CiaoCiao också som in the old days?

1 comment:

Anonymous said...

JAJAJAJAJAAAAAAAAA....jättegärna CiaoCiao min dancesoulie, tänkte föreslå de...FAKTISKT!!! hihi...ååå de ska bli jätteskoj å ses imorrn...SCHLAGERFIESTA me spegelfjollan & tomtebloss hihi...kan de bli bätttre?PUSS