Friday, February 9, 2007

Alf har köpt lösgodis

Nu läser min pappa min blogg, haha! Så nu har jag lyckats få mina tre läsare (Tack söta tomteblosset, hedda å laptopsponsraren) vilket var målet, kanske ska öka till fem....?

Har sovit hela dagen, trodde jag var på väg att bli frisk men det verkar snarare luta åt det andra hållet. Jag som måste plugga!!! =( Skedde ett litet missöde i soffan också, *oppss.....* Alfs lånade gitarr råkade bli två delar när jag också ville pröva spela....F´låt! Men nu slipper jag höra samma sång om och om igen hela tiden iaf!

Nu cityakuten, Luka & Abby & Carter är mina favoriter, undrar hur hennes läkartenta gick häromdagen...? Ikväll blir det kanske 30-årsfest om jag orkar, blir i såna fall ingen dricka men maten e säkert god...Yummi!!!

Special tack till mina tre läsare =) Puss puss puss

No comments: