Monday, February 26, 2007

Städningen avklarad

Nyduschad och fräsch är jag nu. =)

Städade lgh:en idag. Har aldrig varit så noga men är rädd jag kommer att få bakläxa i alla fall... Skurade väggarna i mitt rum. Och skurade kaklet i badrummet med ett medel som ska ta bort kalket. Vet inte ens hur kalk ser ut, men jag anar att det sitter kvar. Nästan så jag hellre betalar än att gå dit och skrubba igen. Och toaletten. Blä. Vägrade rensa avloppet. Hade inga handskar (förlåt mamma), så händerna e lite slitna nu.

Men ska inte klaga för hon jag bodde hos hade gjort det mesta.

Ska snart till storstaden och bli svettig igen.

Fick en superduperrolig nyhet idag, jippi! I will tell you...

3 comments:

Anonymous said...

Jag är nyfiken på den superduper-roliga nyheten stumpan =) ????

Anonymous said...

WEHOOOOO att fotoinläggningen funkar igen hihi

Josefin said...

Hmm...men det är möte på torsdag...så jag säger då för då vet jag mer! Sov sött!!!