Monday, February 26, 2007

Ja stoppa mig om ni kan

Oh blev grymt kissnödig helt plötsligt. Varför e de alltid så? Jag både blir kissnödig och hungrig helt BUMS. Aldrig någon förvarning.

Nu vet jag inte vad jag skulle skriva. Mer än att imorgon e det en ny dag. Och ny vecka.

JO: Från imorgon ska jag släppa mina höga ambitioner, min prestationsångest och ta det lugnt. Njuta av livets stillhet. Inte stressa. Inte få löjlig tillfredsställelse över en fulltecknad kalender. Inte tacka ja till allt. Säga nej.

HAHAHAHAHAHAHA...........HAHAHAHA....

PS. Nu får ni skärpa er. Har bara 3 personer som skriver kommentarer. Det går ju inte.

5 comments:

Anonymous said...

Allvarligt...195 euro kostar biljetterna till Schlagerfinalen i Helsingfors =( Josefin de kanske va tur att biljetterna va utsålda ;), men hade ju vart sååååå skoj å åka dit en helg..puss

Anonymous said...

Du borde gå en kurs i att "Lära dig säga NEJ!!!" jag joinar isåf...HAHAHA!Varför är de så svårt?De e som att läpparna inte kan forma ordet nej, varför gör man så mycket för andras skull jämt, sånt som ändå ingen tackar en för...mycke DUMT! Ikväll kör ja sista aerobicen för terminen =) med 2 snodda åttor från dej hihi, måste ba komma på 2 åttor till bläää va jobbigt, lär ju ta hela dan =( Förhoppningsvis hinner man plugga lite oxå..Hoppas du njuter av din ledighet imorrn å av allt du åstadkommit...å kanske tom shoppar loss på HM för dina checkar HAHA...puuuuss

Josefin said...

Jag vet det är helt sjukt det där med nejandet. Men allt e ju så himla roooliigt!!! Man vill lixom inte missa nåt...Hoppas det går bra ikväll för dig, kommer säkert vara fullt =). Du e GRYM!!! Japps jag ska fett me shoppa loss på mina 250 spänn..Haha. Aningens saftigt med 195 euro...Men kanske partaj hemma i Suecia istället?! Puss!

Anonymous said...

ABSOLUUUT fiesta i sverige annars =) hihi..men vi MÅSTE ti Helsinki nån gång tisammans, vore jätteskoj, å vi hade ju haft en toppenursäkt nu haha! Men annars repris från förra årets melodifest hihi...puss!ps. ja söööög på klassen idag, en tant lämnade klassen haha, ja va så förvirrad å musiken stressade mej som faaan å headsetet lät konstigt =) tur de va sista gången..men efter klassen tyckte dom (som stannade kvar haha) att de va JÄTTESKOJ å undrade om j ahade nå andra klasser på nån klubb...puh...de va ju skönt att de ändock inte va katastrof hihi!PUSS

Josefin said...

Hehe, din toker. DU SUGER ALDRIG! Det var tanten som fetsög, lika bra hon stack. Och ett gäng gillade ju dig! Det är såna man ska lyssna på =). Japps måste bli en trip till Suomi, jag vill se dig i ditt esse i Finlandet =). Så kan du leka guide å prata konstigt med alla finnar!!!