Saturday, February 10, 2007

Fikat

Pluggade en timme. Sen tyckte vi att vi helt klart gjort oss förtjänta av en fika. Off to Waynes Coffé (hur fasen stavas det???), efter att vi som så många ggr förr konstaterat att om expansiva Sundsvall verkligen vill kunna stå för sitt signum så krävs flera caféer. Snarast.

Alf hämtade tidningar, jag fick "Mama". YES tänkte jag, nu försöker han säga mig nåt viktigt. Men nejdå, först om 4-5 år tyckte han. Jag kontrade med att om vi gör en bebis så flyttar jag hem. Vill inte vara mainstreem ju och få barn när jag e nästan 30. Konstaterade dock att vi måste skaffa pengar först. Så det blir väl till att skaffa sig en karriär först, guuuuud va jobbigt. Vilket genast påminner mig att det är dags att plugga igen. Rekommenderar er INTE att läsa "Professionellt Inköp".

No comments: