Thursday, February 22, 2007

Det har ljusnat

Det ser ljusare ut i tillvaron. =)

Träffade showgruppen på e.m. innan min klass, det gick bra, har någorlunda koll iaf inför lördagen. Superroligt att en ny tjej börjat som gick med mig i traineegruppen. Passet gick konstigt snabbt, blir så ibland. Mina ben var tröttare än tröttast på utfallen...

Sen träffade jag brorsan på tåget hem, det var uppiggande. =) (Stavas det så...? Vart försvinner det 3:e p:et lixom...?)

Hur som helst, läget ser alltså bättre ut eftersom jag kom hem mkt tidigare än vad jag trodde. Så nu har jag ätit (proppmätt) och är laddad för att packa ihop inför flytten plus plugga däremellan. Tänker mig att så länge jag håller igång så somnar jag inte.

Har slagit mig att jag måste lugna ner livet nu, för mkt att göra...Vet bara inte vad jag ska ta bort, allt som inte är måste e så roligt så de grejerna vill jag behålla...Aja, måste ha lite mer vila iaf, så jag hinner träna och kolla på TV.

No comments: