Tuesday, February 13, 2007

Jag baxnar...

...."Sjunde Himlen" är en mkt underlig serie. Konstiga karaktärer, relationer helt utan verklighetsförankring, skumma dialoger, ungdomar som ser ut som 15 som har man, bebis, hundar och dessutom ett prästyrke. Flera ungdomar som ska gifta sig fastän de inte vet om de älskar varandra och dessutom anordnar en romantisk middag med tjejens ex. Men ändå...hur kan man inte gilla den? Jag tycker den är fantastisk.

Fick en present med posten idag!!!!!!!!!!!!!!! Tjoho !!!! =)))) En alla-hjärtans-dag-gåva av min äskling. Tack sötast!

Glöm inte att visa er kärlek imorgon...För det är den vi lever för, vare sig man vill erkänna det eller inte. Kärleken till sin älskling, sina vänner, sin familj, sitt yrke, sina hobbiesar, ja ni fattar ;)
Just ja, "Desperate Housewifes" ikväll, jippi!

2 comments:

Anonymous said...

Hörru Spegelfjollan...du e ju grymamst på å blogga..känns som häromkvällen då du försökte övertala mej å börja blogga me dej hehe..å sen dess har du vart en trogen bloggare...Hoppas du mår bättre!Puss&Kram Buenas Noches =)

Josefin said...

Vårt kalkvatten e VIDRIGT!!! Kan inte jag få komma till dig och hamstra riktigt vatten pleeeaaaase?
Hahaha, jo jag försöker andas bloggning, tror det blir bätte då;) Puss på dig!