Sunday, February 25, 2007

Förkrossad...

...skulle jag kunna vara. Eftersom jag inte bloggade en endaste gång under lördagen. En HEL dag har jag missat. Men det är jag inte (förkrossad alltså). Bara sjukt trött. Två och en halv dagar kvar nu. KÄMPA. Jobba ett pass, flyttstäda, köra en klass och PLUGGA INFÖR TENTA. Har sån ångest. Men måste tänka positivt. Ska hinna.

På tisdag efter tentan ska jag fira. Med att sova. Så sjukt mkt. I Kebas armar. Längtar mera än mest. Han kommer imorgon. Får se hur välkomnande jag orkar vara...

Skriver om helgen imorgon. För seg i hjärnkontoret nu.

Stora varma kramar till er alla!

3 comments:

Anonymous said...

Du klarar allt - I know it! Men ha inte föör höga krav ;)

Anonymous said...

Vännen...du har FÖÖR mycket å göra helt enkelt..du måste chilla ner lite ;) puss å de va kul å ses igår!

Josefin said...

Ja...skärpning av mig! Men från och med imorgon är det nya fokuset att lugna ner mig. Lovar =). Och tack för att ni tror på mig, haha. Idag under min tupplur drömde jag att jag förhandlade om betyg för ett PM med en elak lärare. Hopplöst. Tack själv för igår stumpan, var lika roligt som alltid! Hehe har du tänkt på att vi gör typ precis samma saker varje gång vi ses? =)