Tuesday, April 1, 2008

Weeho :-)


Bilden är fel jag vet, men måste ta någon när jag mobilbloggar. Tror för övrigt inte de kände igen mig idag på gymmet, är vanligtvis träningsklädd och svettig när jag trippar omkring där. Nu är jag superglad! Precis när jag började känna mig halvkass som instruktör så fick jag så fina ord idag. Av flera. Jag blir så varm, glad och lycklig. Att ge komplimanger är en av de bästa gåvorna, det måste jag komma ihåg. Att som deltagare le som en sol hela passet går lika bra :-) Var mycket folk idag trots det UNDERBARA vädret som gjort mig lycklig idag. Vår! På danspasset var det flera konståkningstjejer. Såna tycker jag är asballa. Hur många kan snurra på en skridsko? På jobbet var det fullt upp idag, det älskar jag. Har spanat efter arbetsvilliga bland annat. Jorå, det finns jobb. Alltså. En smått fantastisk dag för mig. Våren är här, vi har ljuset framför oss och det är ju helt fuck'ntastic.

1 comment:

Chris said...

Då har du alltså inte blivit lurad idag och detta var inget april skämt heller???

:-)

Underbart att läsa om din lyckliga dag och hoppas hela veckan fortsätter lika bra, det är du värd efter allt slitjobb och sjukdom. You go, Jossan!!
Kommer du till U-a ngt innan L.A.?

PUSS!!!