Wednesday, April 23, 2008

Stort outlet

Pust! Vilken shoppingdag. Var på outletet i sex timmar, ändå hann vi inte med särskilt många affärer. Mycket shopping hann vi däremot med :) Köpte lite kläder, presenter, och bäst av allt: En digitalkamera från Sony! Kameran och ett 2GB-minneskort för mindre än 1100 kronor. Grymt!

Idag gick körningen hyvens, skönt när man börjar känna igen vägarna.

För övrigt är det fortfarande lika soft här. Längtar verkligen inte hem - förutom efter min älskade familj och mina bästa vänner förstås.

Imorgon ska jag och Keba försöka få tag i biljetter till Jay Leno. Kan bli svårt, men jag hoppas verkligen. Hade varit coolt. Ska också till Hollywood och åka runt i Beverly Hills. Ha en underbar dag!

1 comment:

Anonymous said...

Tack så jätte jättemycket för hjälpen! Jag har skickat iväg min första ansökan nu och fler ska det bli! =) Hoppas ni har det super! Kram kram!