Friday, April 11, 2008

Halva vägen

Nej minsann, nu är yrseln allför påtaglig. Är nog en blandad konsekvens av trötthet och ett omfattande intagande av Cola Light.

Har skrivit klart en av två uppgifter på hemtentan. Känns okej, skriver klart resten imorgonbitti innan jobbet. Så sjukt skönt det kommer bli sedan! Helg och semester i två hela veckor. Ska göra mitt bästa för att släppa alla borden och måsten och saker jag missar och får jobba igen sedan - bara njuta. Weee!

Fasen. Nu gick jag händelserna i förväg som vanligt. Ska ju skriva klart skiten först. Sedan jubla.

1 comment:

My said...

Tack själv för senast =) Vadå, har Puma-kläderna kommit? Och när är det ni åker?? Usch vad jag inte hänger med längre, haha...
Ha en bra dag. Kram
Ps tyckte dansarna var bra igår, men det var kanske för att jag jämförde med FloorFiller och inte amerikanske sytycd =)