Monday, April 28, 2008

Förvirrad

Det känns förvirrat nu. Vet inte om det är jet-lagen som spökar, förkylningen, after-L.A.-depression eller en mer djuplodande svacka. När jag har mycket roligt framför mig brukar det kännas ljust. Nu händer det förvisso många roliga saker inom den närmaste framtiden, men ändå känns det ganska mörkt. Inte kolsvart, men skuggat. Jag vill ha en ljus vår, inte skuggad!

Jag gillar att veta hur min framtid ser ut. Nu vet jag inte riktigt. Det är oklart om sommarjobb, hösten, vad som ska hända...Pust. Antar att jag får ta en dag i sänder. Beta av i kalendern. Harva på. Glädjas åt de små sakerna. (Vilket i och för sig alltid är vägen till lyckan.)

Dansjobbet på söndagkväll verkar superskoj. Jag och Åsa ska dansa bakom en kille på en PR-fest på Café Opera. Blir nog ett jäkla drag :) Har saknat strödansgigg, utan alltför mycket prestationskrav.

No comments: