Wednesday, April 2, 2008

Min dag

Äntligen en kväll när jag kom hem i någorlunda tid i alla fall. Var grymt trött idag. Förstår inte, förra veckan gick ju så bra och då sov jag ännu mindre. Underligt.

Jobbade hela förmiddagen. Lär mig saker hela tiden och det är fortfarande superskoj. Jag trivs verkligen där. Vid lunch hade jag seminarium, det gick väl mindre bra...Låt mig nöja mig med att konstatera att jag föredrar att arbeta ensam istället för i grupp.

Hann med en tupplur innan jag åkte iväg och körde dansklass. Var ganska få deltagare idag, men det gjorde inget, de som var där räckte gott och väl :) Hade dessutom några av mina nya PUMA-kläder, äntligen lite fräscha grejer. Ska lägga upp bilder, måste ju ta mitt ansvar som sponsrad!

Ska titta på nya programmet på femma, Sverige dansar och ler eller något liknande. Tror det blir hyvens.

No comments: