Sunday, April 13, 2008

British Airways suger just nu

Just my fucking luck.

Planet mellan London och Los Angeles är INSTÄLLT. Bara av en slump som jag och pappa gick in och kollade. TUR jag har pappa här. Min klippa. Han säger att allt ordnar sig, och då litar jag på honom.

Man får boka om inom 24 timmar från departure så imorgon vid lunch är det jag som ringer British Airways med knagglig svengelska och ber dem hjälpa mig.

Det enda jag vill är att komma fram så fort som möjligt. Jag HOPPAS det finns platser på de andra flighterna den dagen, skulle kännas sjukt bittert att behöva vänta till tisdagen. Tänk om vi aldrig kommer fram? Samma sak hände oss (familjen) när vi kom till Chicago för ett antal år sedan. Inställd flight, KAOS, hungrig som fan, sliten som en hemlös, jävligt stor flygplats. Förvirrade svenskar minst sagt. Då fick vi övernatta på hotell innan vi kunde flyga. Får väl se det från den ljusa sidan, nu kommer vi i alla fall slippa själva överraskningen på Heathrow. Vi vet vad som komma skall.

Skit. Och Sara - never mind flyguppgifterna. Du hinner gå på spanskan.

No comments: