Tuesday, April 29, 2008

Musik & Kärlek

Köpte den första skivan i USA på lääänge. Och den är grym! (Nummer två - bäst.) Äkta musik, äkta röst...I högstadiet och gymnasiet lyssnade jag på musik jämnt och ständigt. Vad hände sedan? Blev jag vuxen och tråkig? Euh. Inget ger glädje som musik.

Har packat ihop presentpåsen till los turturs. Älskar att ge bort presenter! Speciellt till mina favoriter :) Saknar er Matsen och Karin...Och bebisen! (De är i Prag med pappa och äter tjeckiska ostkorvar, hehe.) Saknar pappa med. Och mamma. Saknar alla jag tycker om. Kan vi inte bara vara tillsammans allihopa?

1 comment:

Anonymous said...

haha..vi ska få en presentpåse:oD Nu är vi på trygg mark igen! Mycket blogg att läsa, kul:o) Jag äter inte klobasa! Äntligen fick vi reda på varför Rocky säger klobasa när han gör tvåan, det betyder ju korv på tjeckiska..haha, han har humor karln;o)Kramusar