Sunday, April 13, 2008

Donat, fisk, mammasaknad

Äntligen hemma. Tror jag donat klart nu. Har varit på Apoteket, HM, Forex, köpt kurslitteratur, gymmat...Innan pappa åkte hem träffade vi Matsen och Karin för en fika. Dajmtårta med grädde, mums.

Keba ligger och sover, stackarn sov bara 20 minuter i natt. Min strategi är att vara vaken hela kvällen och natten tills 04.15 då taxin hämtar oss, så att jag kan sova hela flygresan. Tröttheten plus en drink eller två vid sextiden kommer göra susen för flygrädslan.

Är hungrig I STORA MÅTT nu. Fiskgratäng i ugnen, nästan en timme kvar. Huga.

Just det. När jag gick i en butik fick jag helt plötsligt en våg av jag-saknar-mamma-känslor över mig. Mamma! Kom hit till oss snart! Hehe, är nog barnet i mig som känner sig lite otryggt över going-to-L.A.-grejen.

No comments: