Friday, April 25, 2008

Ja, det funkar!

Josse och Skurt :) sitter och hänger i vardagsrummet med varsin laptop i knäet.
Jag vid idrottsbanan på Santa Monica College. Såg ut ungefär som man trodde :) Fanns även ett stort parkeringshus vid skolan, hur vanligt är det i Sverige? MÅNGA kör bil här.

Väntar på att få komma in i danssalen där smurfarna skulle dansa modernt. Keba upptäckte någon timme senare att jag gått omkring med storlekslappen fastklistrad mitt fram på min nya Guess-T-shirt hela dagen. Haha.

I bussen på väg till "stan".
Jag och Sara på restaurangen där vi åt middag. Jag i min nya gröna sjal.
(Kan inte vända bilden.) Tokus var galen hela kvällen. En kille i affären trodde vi var höga på något. Crazy.

Har börjat packa min resväcka för hemfärden nu, det är MYCKET saker som ska rymmas. Keba har nog mer problem än jag, är lite skillnad i storleken på kill- och tjejkläder.
Smarrig chokladkaka. Sådana finns det gott om i affärerna. Jag förstår verkligen de som inte lyckas äta sunt här. Mums :)

2 comments:

Anonymous said...

Lookin' good honey!!
=)

Ser ut som ni trivs och mår bra. KUL med Jay Leno också, dit tog jag mig aldrig,haha.

Håller tummarna för SOL nu, när kommer ni hem igen? jag jobbar natt sön, mån..ses vi på valborg kanske?
Puss!!

Anonymous said...

Lookin' good honey!!
=)

Ser ut som ni trivs och mår bra. KUL med Jay Leno också, dit tog jag mig aldrig,haha.

Håller tummarna för SOL nu, när kommer ni hem igen? jag jobbar natt sön, mån..ses vi på valborg kanske?
Puss!!