Sunday, April 13, 2008

Veckans martyr: TöntBrolle

Det gick en rysning genom kroppen när jag gick in på aftonbladet.se. 42-åringen har erkänt och Engla har hittats död. Det är vidrigt. Fullständigt vidrigt.

Det faktum att jag nyss stoppat i mig en låda med jordgubbar, fyra hårdbrödmackor och en hel fiskgratäng känns inte så viktigt längre.

Och Brolle, som verkar njuta av sina martyrfasoner, vägrar att förlåta Pelle Porseryd. "Vi är inte ovänner men jag accepterar inte det han gjorde mot mig och jag tar avstånd från det." *HOST* Är det bara jag som får myror i hela kroppen utav frustration över hur någon kan vara så urbota korkad? För varje kommentar som kommer ur Brolle, desto fler smällar förtjänar han. Skämmes. Skaffa lite distans. Läs nyheterna och inse att sker värre saker här i världen än att någon skämtar om att du är en tönt. Läs förslagsvis Aftonbladet just nu. Att älta är inte attraktivt.

1 comment:

Anonymous said...

Tack så jättemycket för den supergoda presenten!!! Jag njuter varje sekund! Hoppas ni får det toppen i USA! Kram kram