Tuesday, April 22, 2008

Lite bilder

Vänner! Om ni visste hur glad jag blev när jag kollade bloggen efter att ha vaknat och såg att flera av er kommenterat. TACK fina ni!!! Uppskattar er så mycket :)

Önskar jag kunde lägga in en massa bilder. Keba har fotat som en galning men har ingen sladd med sig (eller dator), inte jag heller till min mobilkamera. Men mupparna, ni vet de som har fotosessioner i tid och otid ;) har lagt in sina bilder, så jag har snott en del. Lägger in några här...Charlies angels :) Finfint och stort poolområde på The Mirage. På taket på nattklubben Tao. Jag tänkte att jag kanske kan få jobba som en sån här medans Josse och Sara dansar på Tao. Sitta i ett badkar fyllt av rosenblad och ett champagneglas i handen, det är väl inte helt fel?Sara är grym på att fixa hår, jag fick sådana fina vågor! Love you fellas...Den sötaste lilla delfinen!
Mår lite lätt illa nu av cheesecakesfrukosten...Hrrm. Vi struntar i Hollywood idag som var tanken, ska hämta upp smurfarna och sedan åka på ett gigantiskt (enligt rykten) outlet. Adios!

No comments: