Sunday, April 13, 2008

Gäsp

Nu börjar jag bli fasligt trött. Pappa snarkar tryggt i gästrummet. (Keba giggade i Piteå ikväll, därför han inte omskrivs.)

Min frustration har försvunnit lite nu. Det kommer ordna sig med resan. Det måste ordna sig. Kanske är det bara min trötthet som gör att jag slappnat av :)

Har haft en mycket mysig kväll i Sjöstaden. Karin och Mats bakade scones som vi åt till soppa. Gjorde gino med glass till efterrätt (frukt med vit choklad på.) Efter att Karinus suttit och kämpat länge med rivandet av chokladen och skulle ge mig skålen tappade jag den. På mattan. Upp och ner. Opps. Var bara till att börja gräva och skrapa och tacka för att det inte var alltför ostädat på golvet. Det var gott, även om lite smuts fanns i efterrätten.

Taxuchauffören hem var lite udda. Pratade så in i bomben. I STORA MÅTT. Men det är roligt med Shtlm:s taxichaufförer. Jag tror att de helt enkelt har förstått vikten av att ha en bra inställning till sitt jobb. Det blir var man gör det till.

Nu har jag precis nästan rensat klart våra lådor på kontoret dit all skit kastats ner. Skönt.

Med hopp om en lyckad morgondag vad gjäller ombokning av flyg, sov gott. Eller ja, sover gör ni mest troligt redan. Kanske borde säga god morgon, hoppas ni haft en skön natt.

1 comment:

Anonymous said...

Men va faaan, så kan dom ju inte göra! Hör av dig så fort du vet nåt, nu är jag nyfiken och FÖRBANNAD, jag ska nog ta å "dööööda dom" brittish airways asså =/ grrr. puss hoppas det löser sig